Bosch Slimme thermostaten - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Slimme thermostaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

t**********@i*********** 07-12-2022

“Easy” in Bosch “Easy Control” app mag wel weg

Geschreven voor: Bosch Slimme thermostaten

Na een update van de Bosch “easy control” app (of van Android) werkte de app (op Android tablet) niet meer. Verwijderen en opnieuw installeren kon ook niet. Uiteindelijk maar geïnstalleerd op mijn Android telefoon en daar werkt het nu wel. Heeft me een hele dag en 3 x bellen met de helpdesk gekost. Uitgebreider review beschikbaar

Pluspunten

• Doet z'n werk

Minpunten

• Te moeilijk voor 70+

Colette 23-11-2022

Slecht apparaat in een mooi jasje

Geschreven voor: Bosch Slimme thermostaten

Was heel gemakkelijk te installeren en ziet er mooi uit. Helaas gaat hij steeds offline en is hij niet gemakkelijk online te krijgen. Als je de app niet kan gebruiken dan kan je net zo goed je analoge Nefit thermostaat houden.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Duidelijk af te lezen

Minpunten

• wanhopig slechte software

PBongaarts 04-06-2022

tevreden

Geschreven voor: Bosch Slimme thermostaten

Wij hebben de Nefit easy, de voorganger van de Bosch. Alle problemen die op internet verteld worden, liggen niet aan de thermostaat, maar aan de internetverbinding. Zodra die verbinding uitvalt, regelt de thermostaat datgene wat is ingesteld. Als wifi of internet uitvalt ook!!! Op zo'n momen kun je dan niets aanpassen/ veranderen, want er is geen communicatie via internet mogelijk. De thermostaat heeft heel veel voordelen en is heel goed naar wens instelbaar. Wij zijn er zeer tevreden over!

Pluspunten

• mooi design
  • goed instelbaar
  • werkt perfect op afstand
  • eenvoudig instellingen op je telefoon te regelen

Visser 01-01-2021

Mooi, werkt niet goed

Geschreven voor: Bosch Slimme thermostaten

Soms valt de wifi weg en is de verbibding met de server van Bosch verbroken. Omdat de Easycontrol in mijn vakantiewoning hangt kan ik hem dan niet herstarten totdat ij daar weer binnen ben. Afstandsbediening dus niet op orde!

Pluspunten

• Mooi ontwep
  • Goed voor normaal gebruik

Minpunten

• Onvoldoende afstansbediening
  • Prijs